Świat w tekturce wycinany ...

niedziela, 23 marca 2014

Przeglądam się w lustrze

Cześć, tu Aka!
W niedzielny poranek zaglądam do Was z kartką, w której chciałam połączyć styl vintage z nieco bardziej nowoczesnym z użyciem chlapań i cekinów. 
W roli głównej wystąpiła ramka Lustro Duszy "Optymizm", którą najpierw pomalowałam turkusową farbką, a potem pokryłam crackle accents, natomiast na obrazek wewnątrz nałożyłam warstwę glossy accents. Narożniki, również z kolekcji Lustro Duszy, posłużyły mi do stworzenia małego ukrytego taga.
Jubilatka może przejrzy się w lustrze i zobaczy wiecznie młodą dziewczynkę? ;)






Wykorzystane produkty:
LUSTRO DUSZY "Optymizm" LUSTRO DUSZY "Narożniki" Medium "CRACKLE ACCENT" Mini Glossy Accents
Pastel "One"Pastel "Three"Pastel "Six" 
Pozdrawiam! Miłej niedzieli :)
Aka

1 komentarz:

Dziękujemy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)